We Don’t Talk Anymore-Charlie Puth(feat. Selena Gomez) -

超级喜欢charlie puth的好几首歌

循环一整天? 啊哈?!


We don't talky anymore

We don't talk anymore
我们不再交谈了
We don't talk anymore
我们不在交谈了
We don't talk anymore
我们不在交谈了
Like we used to do
像我们过去做的一样 
We don't laugh anymore
我们不再笑了
What was all of it for ? 
这一切都是为了什么?
We don't talk anymore
我们不再聊天了
Like we used to do
像我们过去做的一样
I just heard you ( ya ) found the one you'vebeen lookin'
我听说你找到了那位你一直在寻找的真命天子
You been looking for
你一直在寻找的
I wish i would've konwn that wasn't me
我真希望我知道那不是我
Cause even after all this time i still wonder
毕竟过了这么久之后,我仍然想知道为什么
Why i can't move on ? 
为什么我还不能向前看
Just the way you dance so easliy
就像你跳舞那样轻松
Don't wanna know
我不想知道
The kinda (kind of) dress you're wearin' tonight
你今晚穿着的那裙子
If he's holdin' onto you so tight
他是否紧紧抱着你
The way i did before
像我过去的那样紧抱着你
I overdosed
我上瘾了
Should've known your love was game
我应该早点知道你的爱是一场游戏
Now I can't get'cha outof my brain
现在我无法将你赶出我的脑海(现在我仍然无法将你忘怀)
Ooh it's such a shame
这真是遗憾
We don't talk anymore
我们不再交谈了
We don't talk anymore
我们不再交谈了
We don't talk anymore
我们不再交谈了
Like we used to do
像我们过去的那样 
We don't laugh anymore
我们不再笑了
What was all of it for ?
这一切都是为了什么?
We don't talk anymore
我们不再交谈了
Like we used to do
像我们过去的那样
Selena : 
I just hope you'r lyin' next to somebody
我只是希望你能躺在某人身边
Know it's hard to love yalike me
你要知道我很难去爱你
Must be a good reason that you're gone
这一定是你离开的原因
Every now and then
但是有的时候
I think you might want me to come show up yourdoor
我想你可能想要我出现在你的门外
But I'm just too afraidthat i'll be worng
但是我太害怕是我自作多情
Don't wanna know
我不想知道
If you'ra lookin' intoher eyes
你是如何的直视她的眼睛
If she's holdin' onto youso tight
她是否又紧抱着你
The way i did before
像我过去那样
I overdosed
我上瘾了
Should've know your lovewas a game
我应该早点知道你的爱是一场游戏
Now I can't get'cha outof my brain
现在我无法将你忘怀
Ooh it's such a shame
这真是遗憾
合:
We don't talk anymore
我们不再交谈了
We don't talk anymore
我们不再交谈了
We don't talk anymore
我们不再交谈了
Like we used to do
像我们过去的那样 
We don't laugh anymore
我们不再笑了
What was all of it for ? 
这一切都是为了什么?
We don't talk anymore
我们不再交谈了
Like we used to do
像我们过去的那样 

Charlie:
Like we used to do
像我们过去的那样 

Don't wanna know
我不想知道
The kinda dress you'rewearin' tonight
你今晚穿着的那裙子
If he's givin' it to youjust right
他是否合适的对待你(我觉得这句话有点涉黄的意思,我翻不出来T T)
The way i did before
像我过去的那样

S:
I overdosed
我沉浸其中
Should've know your lovewas a game
我应该早点发现你的爱只是一场游戏
Now I can't get'cha outof my brain
现在的我无法将你忘怀

Charlie:
Ooh it's such a shame
这真是太遗憾了
合:
We don't talk anymore
我们不再交谈了
We don't talk anymore
我们不再交谈了
We don't talk anymore
我们不再交谈了
Like we used to do
像我们过去的那样
We don't laugh anymore
我们不再笑了
What was all of it for ? 
这一切都是为了什么?
We don't talk anymore
我们不再交谈了
Like we used to do
像我们过去的那样
We don't talk anymore
我们不再交谈了

The way i did before
像我过去的那样
We don't talk anymore
我们不再交谈了
Ooh
Woo


S:
Ooh it's such a shame
这一切都是如此的遗憾

Chalie: 
We don't talk anymore
我们不再交谈了

2016-02-12 热度(9)
评论
热度(9)

© nothing
Powered by LOFTER